volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 23 februari 2011

Groene "Aliens'' cake



Een paar weken geleden kwam mijn lieftallige collega (Jeanet) met een heerlijke, groene cake op het werk. Ze is zo lief geweest om voor mij de ingredienten te scoren en vandaag was de dag dat ik aan de slag ging met Teun (Suus was te druk met Doornroosje te spelen) om de "Alienscake" (zoals die hier wordt genoemd)te gaan maken.
Dit zijn de ingredienten, en de werkwijze staat genoemd in de mail van Jeanet.


Eigenlijk heel simpel om te maken en dat is ideaal voor mij, daar ik niet zo'n keukenprinses ben. Teun was een goede hulp! Langzaam werd de cake groen, en dat moet geproeft worden he


We hadden behoorlijk wat beslag, dus we gingen een cake en een aantal muffins maken. Inmiddels was Suus gealarmeerd dat de cake echt groen ging worden en dat moest 'Doornroosje' ook proefen (en gelukkig kon deze Doornroosje heel goed omgaan met dit groene etenswaar)
En nu maar wachten tot de cake weer uit de oven komt...
en wachten












Jippie die "Alienscake""is klaar. Zoals ik al meldde, ik ben niet zo'n keukenprinses en de cake zag er eigenlijk nog Alienachtig uit ook,







Maar hij smaakte HEERLIJK!

En de muffins, die zagen er zelfs goed uit














We hebben weer iets lekkers ontdekt en Teun weet het zeker dit gaat hij trakteren met zijn verjaardag, we hebben nog een paar weekjes om te oefenen...

MMMMMMMMmmmmmmm

3 opmerkingen:

  1. wauw!! Wat ziet dat er lekker en gezellig uit!! Jullie hebben een gezellige vakantiedag gehad zie ik! Waar smaakt dat nu naar, zo'n groene griebel cake??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Relax dagje inderdaad. De cake smaakt naar...weet het eigenlijk zelf niet, maar ontzettende luchtig.
    De kids loves it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, ik zie dat je ook aan de collages bent geslagen, leuk zo zeg! Met dat scheve en die felle kleur..

    BeantwoordenVerwijderen