volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zaterdag 14 mei 2011

40+



Ojeee, paar daagjes geleden de uitnodiging de deur uit gedaan. Voor mijn Ladies Only avond/nacht. Het uitnodigingskaartje ooit eens gevonden op internet en een beetje bewerkt.
Nu hopen op mooi weer want ik heb mijn vriendinnen lange tafels met (veel) wijn en lekkere hapjes beloofd.
Bij slecht weer dan maar de statafels binnenshuis en de discolampen aan en muziek op 10!!!! Het wordt sowieso vast een gezellig feest. Nu maar eens nadenken over 'het plan van aanpak' en wat er zoal nodig is (of doe ik het nu in de verkeerde volgorde, ms. moest ik eerst nadenken en dan de uitnodigingen de deur uit ???)
Ach goed excuus ik ben nu 40+.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten