volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 7 december 2011

Engelen

Stormachtig middagje vanmiddag, dus lekker gefröbeld. We komen steeds meer in de kerstsfeer. Dus hebben Teun, Suus en ik lieve Engeltjes gemaakt. Deze kwam ik vorig jaar tegen ergens op het internet (en pas geleden zag ik ze nog bij de leuke site Den Gode Feen) en ze stonden nog in mijn DIY lijstje.


Bij IKEA een 'kerstboom' gescoord en daar hangen onze ''selfmade x-mas deco's' in.



Hij wordt steeds voller en ook steeds mooier.

2 opmerkingen:

  1. He wat leuk!! Echt vrolijk! Wat een leuke kerstboom van de IKEA zeg!! Fijn zo'n stormige middag zeg. Die bal met zilverpapier is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!! Vooral die engeltjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen