volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

donderdag 22 maart 2012

Teun 6

Mijn kleine grote man is gisteren 6 jaar geworden. Hellup wat gaat de tijd toch allemaal snel.

Ze (ja zijn zusje Suus was ook een beetje nerveus)werden een beetje vroeg wakker gisterochtend, dus met slaperige oogjes en schore keeltjes gezongen voor Teun en de kadootjes lekker in ons bed uitgepakt.

Op school mocht hij trakteren en hij mocht kiezen wat hij het liefst wou, disco (dansen op de tafel) KEIhard schreeuwen uit het raam ''ik ben jarig" en nog een aantal keuzes maar de keus van Teun viel op ....
... een sterretje vasthouden (wel buiten het raam) VET!! Zijn grote vriend Simon (ook hij leefde mee, want hij moest perse zijn mooie groene blouse die dag aan voor zijn jarige grote vriend -> LIEF!!) mocht hem meehelpen met de traktaties uit te delen. Ik moet bekennen, heb mij zelf er wel een beetje makkelijk van af gemaakt. ijsbakje in een plastic beker met smarties onderin en een HEMA ijsspekje in het ijsbakje, maar de kinderen vonden het heerlijk!

En smiddags heerlijk zijn feestje gevierd in het zonnetje buiten. En wat was hij jarig zeg!! In een van zijn speelgoeddieren heb ik 6 gaatjes gemaakt en daarin de kaarsjes gestoken.

Succes hoor hij bleef maar kaarsjes uitblazen

En de traktatie voor de lieve gast(jes) een verrassingsei (nu te koop bij HEMA 8 stuks voor 1 eurootje) en die hebben we zelf gevuld met lekkere dingen.

En om 2100 uur toen de laatste gasten net weg waren en mijn lieve kanjers lekker tevreden in hun bedje lagen en ik uitgeteld op de bank, ging ik even terug naar 6 jaar geleden toen ons kadootje geboren werd...WAUW!


GROOT GELUK !!!

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je grote kleine knul!!!!! Leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een groter geluk bestaat er niet-niets mooier dan kinderen goed in hun vel zitten en kunnen genieten-nog van harte-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!!!
    En ook nog een mooie zonnige dag daarbij!!
    Nog meer geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een mooi binkie, gefeliciteerd en leuk gedaan die kaarjes in die tijger :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je grote man! Wat een feest en wat een rijkdom! Leuke kaarsen-tijger :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He San!
    Wat heb je er weer een feestje van gemaakt! Jammer dat ik niet kon komen...Die tijger en gevulde HEMA-eitjes zijn echt gaaf! en idd. wat is hij blij!!

    BeantwoordenVerwijderen