volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

dinsdag 26 juni 2012

Etagere/facebook

Ook hier houd ik mij nog mee bezig, het maken van etageres.
Via facebook(ja daar heb ik nu ook een pagina, weet nog niet zo heel goed hoe alles werkt... maar voel je vrij om mij daar te 'vrienden')heb ik een opdracht gekregen.





4 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra, hij is leuk geworden.
    Waar lijm je dat nu mee vast???
    Groetjes van een nieuwsgierig Aagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie etagere! En ik zal eens kijken of het volgen van je blog via de /ncr link gaat lukken (heb hetzelfde probleem ook op mijn oude blog), ben nu, om verschillende redenen verhuisd naar een nieuwe blog: threeforaparty.blogspot.com en ben benieuwd of het daar ook weer opduikt. Ik had er wel dezelfde oplossing als jij voor gevonden, daar werkte het... groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen