volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 1 juli 2012

Hipenhandgemaakt Markt 2012



Langzaam (voor Anne en mij iets te langzaam) komt de Hipenhandgemaakt Markt dichterbij. In Hengelo, Pr. Bernardplantsoen is ie er op zondag 16 september.



Kersjes en Kleine Gelukjes zijn al druk aan het nadenken en fröbelen van weer geweldige (vinden wij in ieder geval wel) nieuwe hebbedingen/creaties...



Wie weet tot ziens op 16 september in Hengelo!!

4 opmerkingen:

  1. Ik kom eraan! Staat in de agenda geschreven!
    :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo,n markt (beetje ver weg voor mij)

    Maar even over je vraag.
    Het is heel simpel,Je kan iemand vragen om iets voor jou te maken (bv de bloemenslinger die ik heb gemaakt heb ik een paar x geruild) of ze vragen jou (zoals met die bloemenslinger dus)
    En dan maak of geef je iets terug, (als je wilt oefenen......:)) is echt hartstikke leuk om te doen.
    Hoop dat je hier wat aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ai een beetje eng, maar als ik nu mag oefenen, graag! Ik ben gek van jouw kaartjes en papier. Dan ga ik nu nadenken waar mee ik dat ga ruilen okay?? Spannend!!

      Verwijderen
    2. Leuk doen we!!
      Stuur maar even een mailtje naar bieneke71[at]hotmail[dot]com

      En ik vind alles leuk,dus verras me maar!!

      Verwijderen