volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zaterdag 5 januari 2013

Pics..

Zojuist bezig met de computer onder het kopje afbeeldingen eea aan het opschonen. En daar kwam ik oa deze foto's tegen.

Een kadootje lief ingepakt.




En wat kan je nog meer doen met oude memory kaartjes --> een slinger maken?





6 opmerkingen:

  1. ow die slinger.... daar heb ik dan weer nooit aan gedacht. Ik heb hier ongeveer 1000 memory plaatjes, daar moet ik wel wat mee hè (buiten dat schilderij dat ik heb gemaakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog een hele stapel met memory kaartjes. Dank voor de inspiratie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg...ik heb houten memory kaartjes. Ga ze voor sleutelhangers gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen