volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 13 januari 2013

Post

Ook ik heb het mooie Flow winterboek, gekregen van de kerstman. Hierin zitten zulke mooie kaartjes en briefpapier in, dat ik vandaag mijn pen heb gepakt en een paar vriendinnen een leuk kaartje heb gestuurd.

Wil jij ook leuke post ontvangen, mail me jouw adres (kleinegelukjes@live.nl) en ik stuur je iets toe. Want zeg nou het is toch leuk om (vrolijke) post te ontvangen, ik vind dat wel ;-)!!
Dus wie doet er mee.







Zullen de prinsesjes het leuk vinden op zo'n self made envelop?








11 opmerkingen:

  1. Mooie werkjes Sandra!

    Ik ben ook druk aan het pennen, snailmailen;) het is zo leuk om kleine gelukjes te versturen en te ontvangen. Maar de brief vind ik net zo leuk!

    Liefs,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh zoiets bestaat dus al, snailmail. Had mij er nog nooit zo in verdiept, maar wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk die envelopjes! Ben er zelf ook helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk zeg. Heb je ge-mailt hoor.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè post versturen en ontvangen. Het Flow Winterboek vond ik onder de kerstboo, heerlijk hè die kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow leuk! Ik heb geen flow winterboek maar maak wel zelf envelopjes. Ik mail je, als je t leuk vindt krijg je wat van me terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg! Ik wil ook graag met je snailmailen, dus ga zo even een mailtje sturen. Haha ik ken de naam snailmail ook pas sinds kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra, Bedankt voor jouw reactie. Ik wens je super veel plezier met deze post actie én met jouw blog. Ik hoop dat ik jou ook snel een leuk briefje kan sturen. Vriendelijke groetjes, Sampje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke post! Heb afgelopen zaterdag bij de kringloopwinkel ook een sprookjesboek gevonden met de intentie om hem te gebruiken voor enveloppen. Maar al bladerend door het boek denk ik dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om hem te 'slachten' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee! Het is zo leuk om post te krijgen (en versturen!) Ik ga je een mailtje sturen :D

    Groetjes, Kim

    heb je blog net pas 'gevonden', maar blijf gezellig hangen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net je blog ontdekt, leuk leuk! Ik ga je volgen hoor.
    Misschien vind je mijn give away wel leuk! Nog tot eind van de week.
    Groetjes van Ellebel
    (ellebel5.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen