volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 17 maart 2013

Music Labels

Had zin om weer nieuwe XL Labels te maken. Bij de kringloop een muziekblad gekocht voor een paar cent en hiervan labels gemaakt. Paar leuke simpele stickers erop et voila.



En deze fraaie ringen verkoop ik via mijn webwinkel


5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Lekker creatief bezig geweest :D En die kleur blauw van de ringen is zó mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, ik ben ook fan van de blauwe ring!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha toevallig heb ik dit weekend ook blad muziek meegenomen bij de kringloop vandaan. Heb er zakjes van gemaakt. Jou labels zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, ik hou van de oud-roze ringen!

    BeantwoordenVerwijderen